Az oldal jelenleg ZÁRVA van!
Kérem próbálkozzon újra egy későbbi időpontban.
Új jelszó kérése

KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK A MEGRENDELÉSRŐL

Tényleg ingyenes a kiszállítás? Nincs értékhatár, vagy minimum darabszám?

Tényleg! Nincsen sem értékhatár, sem darabszám. A SZÁLLÍTÁS MINDEN ESETBEN INGYENES!

 

Miért nem tudom kosárba rakni a terméket?

Azokat a termékeket, amelyek mellett a kosár ikon nem jelenik meg, éppen nem tudjuk szállítani. Amint ismét kaphatóak lesznek, megváltoztatjuk ezt a beállítást. Minden igyekezetünk ellenére előfordulhat, hogy olyan terméket rendel meg, amivel nem tudunk szolgálni, de a magunk részéről mindent megteszünk az ilyen esetek kiküszöbölésére.

 

Miért jelenik meg egyes terméknél a raktárkészlet, a többinél pedig nem?

Amikor az elérhető készlet bizonyos darabszám alá csökken, akkor kijelezzük azt, Egyébként nem.

 

Miért érdemes hírlevelet igényelni?

A ParfümPartner webáruház egyik különlegessége, hogy minden héten más és más terméket lehet hihetetlenül jó áron megrendelni. Erről az AKTUÁLIS menüpontban bárki meggyőződhet! Hírlevél olvasóinkat mindig értesítjük ezekről a különleges ajánlatokról, így nálunk valóban több ezer forintot ér egy-egy e-mail! Nem raboljuk az idejét feleslegesen, nem szaporítjuk szót, egyszerűen csak szólunk! NÁLUNK TÖBB EZER FORINTOT ÉR MINDEN EGYES HÍRLEVÉL >>>

 

Nem működik a "kuponkód"! Mi lehet ennek az oka?

Ennek többféle oka is lehet:

1) Lejárt a kupon érvényességi ideje. Kuponhoz a hírleveleinken, hirdetéseinken vagy együttműködő partnereinken keresztül juthat. Minden esetben feltüntetjük ezeken a felületeken a kupon érvényességi idejét. Kérjük ellenőrizze!

2) A kupon csak meghatározott termékek megvásárlása esetén érvényes és Ön nem azok közül választott. Kuponhoz a hírleveleinken, hirdetéseinken vagy együttműködő partnereinken keresztül juthat. Minden esetben feltüntetjük ezeken a felületeken azt, hogy a kupon minden termékünkre, vagy csak meghatározott termékekre érvényes. Kérjük ellenőrizze!

3)A kupon nem érvényes akciós termékekre, de Önnek csak akciós termék van a kosarában. 

4) Elgépelte a kuponkódot. A kód megadása során a kis- és nagybetűknek is fontos szerepe van. Ellenőrizze a gépén a "Caps Lock" billentyű állapotát! A gépelési hibák elkerülésére jó módszer, ha a kuponkódot kimásolja a hírlevélből, vagy az adott online felületről és bemásolja a megrendelés során a megfelelő mezőbe.

 

Nem kaptam semmilyen visszajelzést a regisztrációmmal és/vagy a megrendelésemmel kapcsolatban. Hogyan lehetséges ez?

Amennyiben helyesen adta meg az e-mail címét, akkor ilyesmi nem fordulhat elő. Ezeket a folyamatokat úgy alkottuk meg, hogy Ön egy automatikus visszajelzést kapjon ezekben az esetekben, és így meggyőződhessen arról, hogy érvényes regisztrációval, illetve megrendeléssel rendelkezik. Sajnos gyakran előforduló hiba az e-mail cím elgépelése és ilyenkor az értesítéseket hiába próbáljuk meg kézbesíteni. Írjon nekünk levelet a regisztráció során megadott e-mail címéről az info@parfumpartner.hu e-mail címre és mi utánajárunk a problémának!

A másik gyakori tapasztalat, hogy a levelező alkalmazások kéretlen levélként (spam) értékelik a levelet és egy külön erre a célra, általuk létrehozott mappába teszik azt. Ellenőrizze ezt a mappát is!

Egy harmadik lehetőség, hogy a levelező alkalmazás (többek között a Gmail) automatikusan besorolja valamilyen témába a levelet, és így például a reklámüzenetek közé kerül, szintén egy külön mappába. Ellenőrizze ezt a mappát is!

A megrendelések teljesítésének folyamata >>>

 

Mikor igazolják vissza a megrendelésemet?

A megrendelés leadása után Ön kap egy automatikus tájékoztató levelet arról, hogy a megrendelése megérkezett hozzánk. Ezek után leellenőrizzük, hogy teljesíthető-e a megrendelés és ha igen, akkor visszaigazoljuk.

Amennyiben valamilyen oknál fogva nem tudjuk teljesíteni a megrendelést, akkor nem visszaigazolást, hanem értesítést küldünk, esetleg - ha erre szükség van - telefonon keressük meg egyeztetés végett. Az az időintervallum, amelyen belül visszajelzést kap tőlünk, attól is függ, hogy a nap folyamán mikor adta le a megrendelést. A törvényi előírás 48 órát határoz meg, de mi minden tőlünk telhetőt megteszünk, hogy 24 órán belül visszajelezzünk Önnek. A határidőt munkanapokra vonatkoztatva kell érteni, tehát például egy pénteken délben leadott megrendelés esetén hétfőn délig adunk visszajelzést és ugyanez vonatkozik az ünnepnapokra is.

Amennyiben valamilyen oknál fogva a megrendelések feldolgozása lassabban haladna vagy netán szünetelne (technikai ok, leltár, stb., miatt), akkor arról a "Vásárlási feltételek" oldalon a "Rendkívüli hirdetmény" rovatban adunk tájékoztatást.

A megrendelések teljesítésének folyamata >>>

 

Mennyi idő alatt kapom meg a rendelésemet?

Teljesíthető megrendelés esetén általában a visszaigazolástól számított 1 munkanapon belül érkezik meg a küldemény a megadott szállítás címre, vagy PostaPontra. A küldemény feladásáról és várható érkezéséről a Posta e-mailben (esetleg SMS-ben) értesítést küld, csakúgy, mint a PostaPonton vagy Csomagautomatában való átvehetőségéről.

A nagy csomagforgalmú időszakokban (pl. Karácsony előtt) sajnos előfordulhat, hogy kiszállító partnerünk nem tudja tartani az általa vállalt szállítási határidőt és ez különösen a házhozszállításra igaz. Ilyenkor - főképpen ha az ünnep előtti utolsó héten adja le a megrendelést - különösen ajánljuk a PostaPontra (és ezen belül is kimondottan a postahivatalba) történő kézbesítést.

A megrendelések teljesítésének folyamata >>>

 

Házhozszállítást kértem, de nem voltam otthon, amikor jött a "csomagpostás". Hogyan jutok a csomagomhoz?

A csomagokat az MPL futárszolgálat ("csomagpostás", "zöld autó") szállítja ki. Amennyiben Ön éppen nem tartózkodk a szállítási címen, akkor értesítőt hagy a postaládájában. Az értesítőn szerepel az újrakézbesítés időpontja, vagy pedig annak a postahivatalnak az adatai, ahol átveheti a küldeményt. A postahivatali átvétel során igazolnia kell majd a személyazonosságát, ezért legyen Önnél erre alkalmas igazolvány! A postán 10 napig őrzik meg a küldeményt és utána automatikusan visszaküldik hozzánk. Kérjük, hogy időben gondoskodjon a küldemény átvételéről!

Amennyiben Ön gyakran nincs otthon, akkor javasoljuk, hogy kérje egy otthonához, munkahelyéhez, napközbeni tartókodási helyéhez közeli postára, MOL kútra, vagy csomagautomatába a küldeményt.

 

Sérült a doboz, amiben megérkezett a csomagom. Mi a teendő?

Semmiképpen ne vegye át a csomagot jegyzőkönyv felvétele nélkül! Amennyiben a külső csomagolás sérült, akkor - annak gondos kibélelése ellenére is - megtörténhet, hogy a benne lévő termék is megsérült. Minden olyan esetben, amikor az átvétel során sérülést lát a csomagoláson, akkor a futár jelenlétében bontsa ki a csomagot. Amennyiben a benne lévő termék is megsérült, vetessen fel róla jegyzőkönyvet! A jegyzőkönyv birtokában a sérült terméket a lehető legrövidebb alatt kicseréljük az alábbi pont szerint. Ennél részletesebb tájékoztatót az Általános Szerződési Feltételeinkben talál.

 

Mi történik akkor, ha hibás vagy sérült terméket kapok?

Minden terméket hivatalos forrásból szerzünk be, de sajnos - ha nagyon ritkán is - de előfordulhatnak problémák: hibás szórófej, elszíneződés, stb. A küldemények tartalmát is többször ellenőrizzük, de mi is emberek vagyunk, előfordulhat tévedés. Ebben az esetben Önt semmiféle veszteség nem éri. Vegye fel velünk a kapcsolatot az

info@parfumpartner.hu e-mail címen, vagy a

+36-30-199-1009 telefonszámon

és jelezze a nekünk a problémát minél előbb. Munkatársaink gondoskodni fognak arról, hogy Ön  ingyen (a mi szállítási szerződésünk terhére és költségére) küldhesse vissza postán a hibás terméket! Kérjük, hogy egyeztetés nélkül NE ADJON fel nekünk semmilyen küldeményt, mert ebben az esetben nem tudjuk biztosítani az ingyenességet! Lásd még az Általános Szerződési Feltételeinket!

 

Mi történik akkor, ha meggondolom magam?

Baj biztosan nem történik, hiszen Önnek jogában áll 14 napon belül elállni a megrendeléstől. Elállási szándékát írásos formában szükséges eljuttatnia hozzánk a megrendelés beérkezéséről szóló automatikus értesítéshez csatolt mellékletek között található Elállási Nyilatkozat kitöltésével, illetve ha a levelet már törölte, akkor itt is megtalálja az űrlapot (belépést követően):

ELÁLLÁSI NYILATKOZAT

Szeretnénk felhívni a figyelmét az alábbiakra:

1) Az általunk forgalmazott termékek jellegüknél fogva higiéniai termékek, ezért csak bontatlan csomagolású terméket tudunk visszavenni.

(Ez természetesen nem vonatkozik arra az esetre, ha a termék hibás.)

2) Elállás során a termék visszaküldéséről Önnek kell gondoskodnia, a saját költségére.

3) A jelenleg hatályos törvények szerint a terméket az elállási szándékának jelzésétől számított 14 napon belül vissza kell juttatnia hozzánk.

A termék visszaérkezését követően haladéktalanul gondoskodunk arról, hogy visszakapja a pénzét. Lásd még az Általános Szerződési Feltételeinket!

 

 

 

 

Webáruház készítés